loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اجساد جاویدان

گزارش مستند 136 تن از پیامبران، شهیدان، عالمان و صالحانی که پس از ده ها، صدها و احیانا هزاران سال، پیکر پاکشان تر و تازه پدیدار گشته است

3.7 (3)

ناشر رسالت

نویسنده علی اکبر مهدی پور

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 400

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در این کتاب سعی شده طبق مستندات لازم، از سالم و تر و تازه بودن پیکر 136 تن از پیامبران، شهیدان، عالمان و صالحان سخن به میان آید که در جای خود قابل تفکر و مطالعه است.

نویسنده در فواید خواندن این کتاب به مواردی مانند، درس خداشناسی، یاد صالحان، اسوه حسنه، تقویت ایمان، فزونی دانش، شناخت اعمال صالحه، شناخت افراد صالح، الزام خصم، اثبات انتساب و کشف راز اشاره می کند.

در بخشی از مقدمه این کتاب می خوانیم: «استثناها در جهان طبیعت بهترین وسیله شناخت پروردگار متعال است. از بررسی ابعاد مختلف این استثناها هر انسان صاحب اندیشه ای به این نتیجه می رسد که این جهان علیرغم این همه علل و معالیل و حرکت همگون و همسوی، زیر نظر خداوند مدیر و مدبری اداره می شود که بر هر چیز قیومیت دارد و بر همه پدیده های خرد و کلان نظارت مستقیم دارد، و اراده او فوق همه علت ها و معلول هاست، دیگر هیچ علتی بدون اراده او کارگر نیست و هیچ معلولی بدون اراده او پدید نمی آید. در این کتاب یکی از این استثناها که عبارت از سالم ماندن اجساد صالحان در طول قرون و اعصار است، بررسی شده، 136 مورد از آنها به صورت مستند گزارش شده، در مواردی با شاهدان عینی ملاقات به عمل آمده و گزارش آنان بدون واسطه نقل شده است.»
مولف می گوید که در دو مورد نیز خود از شاهدان عینی بوده است. (ص 21)
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما