loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جنگ نرم - جلد اول: ویژه جنگ رایانه ای

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

پروژه جنگ نرم، یکی از مهم ترین فعالیت های پژوهشی مؤسسه تهران است که زمان آغاز فاز تحقیقی آن به بهار ۱۳۸۲ بازمی گردد. هدف این پروژه، شناخت مبانی و اصول و همچنین آشنایی با تکنیک ها و فنون جنگ نرم است. به همین دلیل، مؤسسه تهران تصمیم بر آن گرفت تا نتایج این پژوهش را در قالب کتاب هایی با عنوان کلی «جنگ نرم» و زیرعنوان های مربوطه چاپ نماید. در این راستا، نخستین جلد از مجموعه فوق، ویژه جنگ رایانه ای نام گرفته و به چاپ رسیده است. این کتاب به بررسی جنبه های مختلف تکنولوژی رایانه ای و نرم افزاری و کاربرد آن در جنگ پرداخته و زمینه مناسبی را برای تحقیقات بیشتر بر روی هر یک از موضوعات فراهم می آورد. درمجموع، جنگ رایانه ای اشاره به وضعیتی دارد که در آن عملیات نظامی بر اساس اطلاعات رایانه ای، کنترل شده و به منظور جلوگیری از عملیات دشمن و همچنین ایجاد اختلال در ارتباطات و جلوگیری از دسترسی وی به اطلاعات، تلاش می شود.

مجموعه حاضر از سه بخش تحت عناوین «تعاریف و انواع جنگ رایانه ای»، «تکنیک های جنگ رایانه ای» و «جنگ رایانه ای در ایران» تشکیل شده که در بخش اول به تعاریف هک کردن، نفوذ به کامپیوترها و جرایم اینترنتی، در بخش دوم به استراق سمع، ردیابی، کلاهبرداری مخابراتی، حسگرها، ماهواره ها، پارازیت و بررسی و نرم افزارهای جاسوسی و در بخش سوم نیز به مسائل مختلف دررابطه با اینترنت در ایران می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما