loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب آسیا - جلد اول: ویژه مسائل امنیتی شرق آسیا

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب حاضر، متضمن هفت مقاله است که در نخستین آن با عنوان "جایگاه ملاحظات امنیتی در تداوم و تغییر "آ. سه. آن" نوشته "حسین نوروزی"، مسائل و ملاحظات امنیتی در چارچوب سازمان همکاری منطقه ای یعنی "آ. سه. آن" بررسی و تبیین می شود. سیر تحولات تاریخ تاسیس این سازمان، رویکرد های درون منطقه ای، نقش عوامل تاثیر گذار برون منطقه ای و ابعاد تداوم و تغییر این نهاد منطقه ای از اهم مباحث این مقاله است.
دیگر مقالات کتاب عبارت اند از: "همکاری اقتصادی آسیا پاسیفیک (اپک) نوشته نوذر شفیعی"، "چرا در آسیا ناتویی وجود ندارد؟ هویت جمعی، منطقه گرایی و خاستگاه های چند جانبه گرایی نوشته مالک ذوالقدر"، "تحول در توزیع قدرت و تغییر روابط قدرت های بزرگ، نوشته احمد جوانشیری"، "نگاهی بر مسائل امنیتی شبه جزیره کوه، نوشته محمود بلند اختر"، "استراتژی امنیت ملی چین و تاثیر آن بر مسائل امنیتی منطقه آسیاسی شرقی، نوشته حسین مهدی تبریزی" و "سارک: سیاست، امنیت و همکاری منطقه ای ناکام نوشته پیر محمد ملازهی".
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما