loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفارش ماندگار

پرتوها 14

ناشر موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر

نویسنده سید موسی صدر

مترجم مجید مرادی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 51

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 74689 10003022
7,000 6,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شامل دو مقاله است؛ متن «سفارش ماندگار»، نامه صوتی امام موسی صدر خطاب به دکتر صادق طباطبایی، خواهرزاده اوست که شب عزیمتش به آلمان برای تحصیل، روی نوار ضبط و همراه او شده است. «نقش دانشجویان در ساختن آینده یا سرنوشت» نیز متن سخنرانی امام صدر در دانشکده حقوق دانشگاه لبنانی در سال 1969 است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
گزیده کتاب کاربران
امیرحسین کیوانی راد
فصل اول

در بخش "نقش دانشجویان در ساختن آینده یا سرنوشت"(بخش اول پس از سخن ناشر):به خودت و به ما و به تاریخ خود رحم کن و بدان که تو چونان پیامبری مسئول هستی.و خدا شاهد است که این سخن مبالغه نیست.تو چونان پیامبر مکلفی که جامعه ای بنیان نهی و نه جامعه ای برتر را.جامعه صحیحی را بنیان نه و فضیلت جاودانگی از آن تو خواهد بود. تو آینده سازی .ای آینده سازان برنامه شما برای جامعه آینده چیست؟ابعاد جامعه ای که میخواهید بنیان نهید کدام است؟مطالعات و بررسیهای شما و خدمات شما در آینده چیست؟

صفحه24

بخش بعد "سفارش ماندگار"و در آخر سال شمار زندگی امام موسی صدر است.

10 اسفند 1401

محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما