loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تا از سخن دور نیفتیم

ناشر کتاب نیستان

نویسنده داوود غفارزادگان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 196

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 74714 10003022
37,000 35,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر به روایت نویسنده چنان که در برخی از مصاحبه های خود نیز از آن یاد کرده است، یادداشت های کوتاهی است درباره موضوعات مختلف که ذهن او را به خود مشغول کرده است.

این یادداشت های کوتاه که تقسیم بندی موضوعی نیز نشده اند، بیشتر روایت و گرته برداری از موقعیت های فکری و فیزیکی است که او در مقام نویسنده و معلم در آن قرار گرفته است و موقعیت قابل توجهی را از زاویه دید تیزهوش یک نویسنده برای او فراهم ساخته است. از سوی دیگر طنز و نمک روایی نویسنده که در بسیاری از آثارش و نیز طبع و خوی آذری او جاری است در زیبایی و خوش خوانی این یادداشت ها کمک شایان توجهی کرده است.

این کتاب نمونه عملی و قابل دسترسی است از ایده بسیاری از نویسندگان برای ثبت و ضبط بسیاری از آنچه ناگهان به آن دست پیدا می کنند و یا در موقعیتی غیر از موقعیت خلق رمان به آن می رسند و لاجرم از ثبت آن برای استفاده در موقعیت های دیگری هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما