loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گزیده پژوهشهای جهان - جلد پنجم

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب حاضر، پنجمین جلد از مجموعه "گزیده پژوهش های جهان" و شامل هفتاد و شش چکیده از تحقیقات و پژوهشهای نقاط مختلف دنیا درباره مسائل کشوری، منطقه ای و بین المللی است. چکیده های این کتاب ذیل هشت فصل موضوعی تدوین شده که عبارت اند از: امنیت بین الملل، مسائل منطقه ای، مسائل نظامی، مسائل کشورها، تروریسم، اقتصاد بین الملل، علوم سیاسی، و اسناد.
عناوین برخی از پژوهش های این مجموعه بدین قرار است: امنیت مشترک: چشم اندازهای جدید برای نظم بین الملل؛ جهانی شدن و قدرت دریایی؛ پیامدهای استراتژیک جنگ آمریکا با عراق؛ اتحادیه اروپا و بحران در خاورمیانه؛ جنوب آسیا در سال 2020: موازنه قدرت استراتژیک و اتحادهای آینده؛ انرژی دریای خزر و اختلافات حقوقی: چشم اندازهای دستیابی به راه حل؛ آسیای مرکزی: اسلام و حکومت؛ مهار سلاح های کشتار جمعی؛ کارآیی سلاح های هسته ای برای مقابله با سلاح های بیولوژیک در زیرزمین؛ جهانی شدن و ماهیت جنگ؛ روابط آمریکا و چین در جهان پس از یازده سپتامبر؛ اتحادیه اروپا چگونه می تواند به روسیه کمک کند؟؛ پاکستان: روحانیان مذهبی و نظامیان؛ زنان افغان و بازسازی دموکراتیک افغانستان؛ جنگ نامتعارف: شبکه های جدید برای مقابله با تروریسم شبکه ای؛ برآورد انرژی جهان؛ ریشه های اجتماعی اقتصادی رادیکالیسم؛ تلاشی برای تشریح جاذبه های رادیکال های اسلامی. گفتنی است هر چکیده، با عنوان اصلی و ترجمه فارسی، اسامی تهیه کنندگان، تاریخ انتشار، تعداد صفحه آغاز می شود و با فهرست مطالب به پایان می رسد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما