loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تظاهرات ضد جنگ: تحلیل محتوا و گفتمان اعتراض های مردمی در سراسر جهان نسبت به جنگ آمریکا علیه عراق

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

تظاهرات ضد جنگ که از پیش از حمله نظامی آمریکا به عراق آغاز شد با شروع جنگ به اوج خود رسید. آنچه که در این مجموعه گردآوری شده، نمونه هایی از تظاهرات ضد جنگ در برخی نقاط جهان است که به صورت منطقه ای انتخاب شده اند که به تفکیک قاره عبارتند از:
الف_ آمریکای مرکزی: ایالات متحده
ب_ آمریکای لاتین: آرژانتین ، اکوادور، کلمبیا
ج_ آمریکای شمالی: کانادا
د_ اروپا: آلمان، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، ایرلند، روسیه، اسپانیا
ذ_ آفریقا: مصر، سودان، آفریقای جنوبی، الجزایر، مغرب
ه_ اقیانوسیه: استرالیا، زلاندنو
و_ آسیا: ترکیه، اندونزی، پاکستان، کره جنوبی، لبنان، فلسطین، تایلند، هند، یمن، عمان، بحرین، چین، اردن، فیلیپین، تایوان، ژاپن

بررسی تظاهرات های ضد جنگ در این 35 کشور در فاصله زمانی 20 اسفند ماه (10 مارس) تا 20 فروردین (9 آوریل) صورت گرفته است. از آنجا که مهم ترین منابع بررسی رسانه های خارجی بوده است، ضریب دقت با توجه به جهت گیری رسانه ها پایین می آید. البته برای رفع این مشکل سعی شده تا حتی الامکان یک خبر از منظر چند رسانه مورد بررسی قرار گیرد و این امر به خصوص در بخش کلید واژه ها و پیام های تقویت شده رعایت شده است.

در بررسی هر کشور 6 موضوع به صورت جداول تحلیل محتوا مورد بررسی قرار گفته است. عوامل برگزار کننده تظاهرات، مکان های برگزاری تظاهرات، شیوه برخورد پلیس با تظاهرکنندگان، کلید واژه های مهم، پیام های تقویت شده و اقدامات صورت گرفته از سوی تظاهر کنندگان مواردی هستند که در هر کشور مورد بررسی قرار گرفته اند و نتیجه هر کشور در پایان آورده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما