loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نام: سیدرضا (بر اساس خاطرات سید رضا موسوی اولین اسیری که از زندان عراق فرار کرد)

ناشر سوره مهر

نویسنده رضا جمشیدی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 264

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 74790 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب حاوی خاطرات سید رضا موسوی است که در آخرین روز سربازیش در منطقه سرپل زهاب توسط نیروهای ضد انقلاب که با ارتش عراق همکاری داشتند اسیر می شود. وی در نهایت شجاعت توانست به همراه دو نفر دیگر از هم بندی هایش از زندان مخوف عراق فرار کند و پس از چند روز سخت به ایران بازگردد.در حین ورود به مرز ایران توسط حزب دموکرات اسیر می شود و حکم اعدامش صادر می شود که در هنگام اجرای این حکم اتفاقاتی رخ می دهد که اعدام او متوقف می شود.سپس به وسیله حرب کومله نیز دستگیر می شود و پس از خلاصی از دست آنها به شهر خود باز می گردد.

سر و کله چند عراقی هم پیدا شد. فکر کنم آمده بودند ما را تحویل بگیرند. همان داخل حیاط با فرمانده مهاجمین شروع کردند به بحث کردن. چند دقیقه ای نگذشت که کارشان به جر و بحث کشیده شد و صدایشان بلند شد. بالاخره متوجه شدیم که آن ها ما ر به عراقی ها می فروشند و در ازای آن اسلحه و پول دریافت می کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما