loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شناخت اجتماعی و آموزش تعامل

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

انسان موجودی اجتماعی بوده، و به ارتباط و تعامل با دیگران نیازمند است. برای یک تعامل مناسب، لازم است تا اطلاعات متفاوت را به دست آورده، جمع بندی و ترکیب نماییم. این فرایندهای پیچیده، شیوه تعامل ما را مشخص نموده و شناخت اجتماعی را تشکیل می دهند. هرگونه نقص یا بدکارکردی در شناخت اجتماعی، موجب اختلال در رفتار اجتماعی خواهد شد. در این کتاب علاوه بر آشنایی با مفاهیم و نظریات اصلی شناخت اجتماعی، با روش درمانی جدید SCIT آشنا خواهید شد که در جهت اصلاح تعاملات اجتماعی معیوب یا نادرست طراحی شده است.
کتاب حاضر در سیزده فصل مبانی شناخت اجتماعی، و روش درمانی-آموزشی SCIT را با بیانی روشن و روان معرفی می کند. در ابتدا مبانی نظری طرح شده و در ادامه نیز مراحل آموزش با جزئیات و به صورت قدم به قدم جلسات بیان شده است، که درمانگران را قادر می سازد تا با اطمینان، این برنامۀ آموزشی و درمانی را به اجرا درآورند. مطالعۀ این کتاب را به تمامی درمانگران و متخصصان حوزۀ سلامت روان توصیه می نماییم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما