loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روان پزشکی و خانواده

آنچه بیماران، نزدیکان و مراقبان شان باید در مورد مشکلات روان شناختی بدانند

ناشر کتاب ارجمند

نویسنده ریچارد روکما

مترجم جمعی از مترجمان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 344

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کسب اطلاعات در مورد ماهیت اختلال های ذهنی و همچنین راه های تشخیص و درمان آنها، می تواند برای مبتلایان به این اختلال ها، و همین طور خانواده ها، نزدیکان، و مراقبان این افراد مفید باشد و حتی، در مواردی که مشکل تبدیل به اختلالی تمام عیار نشده، آنها را از دریافت خدمات رسمی درمانی بی نیاز کند. سعی مؤلف این کتاب بر این بوده تا اطلاعات اولیه ای در زمینه نشانه های بیماری های روانی، و روش های تشخیص و درمان آنها ارائه کند.
مخاطبان این اثر، در درجۀ اول، کسانی هستند که به هر نحوی درگیر مشکلاتی از قبیل افسردگی، اضطراب، وسواس، وابستگی به الکل یا مواد، اسکیزوفرنی، آلزایمر، و سایر مشکلات روان شناختی هستند. توصیه های مؤلف، هم خطاب به کسانی است که خودشان با این مشکلات مواجه هستند و هم کسانی که به نوعی با این بیماران در ارتباط هستند. سایر علاقه مندان به حوزه آسیب شناسی روانی (و به طور خاص طبقه بندی و تشخیص، و درمان اختلالات روانی) هم می توانند از مطالعه این کتاب بهره مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما