loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روان درمانی تحلیلی

راهنمای بالینی

ناشر کتاب ارجمند

نویسنده جمعی از نویسندگان

مترجم بابک روشنایی مقدم | مهرناز میرنوش

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 548

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب یک راهنمای عملی و گام به گام تکنیک های روان درمانی تحلیلی به همراه دستورالعمل هایی برای گوش دادن، تعمّق و مداخله است. مؤلف با استفاده از زبان ساده و مثال های دقیق به طور نظام مندی خواننده را از مرحلۀ ارزیابی تا خاتمۀ درمان هدایت می کند، همچنین در هر فصل تمرین هایی ارائه شده تا آنچه را که در هر بخش می آموزید، به طور عملی به کار ببندید.
این کتاب به شرح موارد زیر می پردازد:
چگونگی ارزیابی بیماران روان درمانی تحلیلی، شامل ارزیابی کارکرد ایگو و دفاع ها
موارد اساسی برای شروع درمان، شامل پروراندن اتحاد درمانی، چارچوب گذاری و هدف گذاری
شیوه ای نظام مند برای گوش دادن به بیماران، تأمل در مورد آنچه شنیده ایم و تصمیم گیری در مورد اینکه چه بگوییم و چگونه آن را بیان کنیم
چگونگی به کارگیری این تکنیک ها برای پرداختن به مشکلات عزت نفس، رابطه با دیگران، روش های منحصر به فرد سازگاری و دیگر کارکردهای ایگو
این کتاب راهنمای ارزشمندی برای رزیدنت های روان پزشکی، دانشجویان روان شناسی و مددکاران اجتماعی است و همچنین شیوۀ تفکر جدیدی در مورد روان درمانی تحلیلی به متخصصان بالینی ارائه می کند. رویکرد عملی و تمرین های راهنمایی شده، این کتاب را به ابزاری استثنایی برای آموزش دهندگان روان درمانی به همه سطوح دانش پژوهان مبدل کرده است.
نویسندۀ اصلی این کتاب خانم دبورا کابانیس، استاد روانپزشکی دانشکدۀ پزشکان و جراحان دانشگاه کلمبیا و رئیس آموزش روان درمانی در بخش روانپزشکی این دانشگاه است. او هم اکنون در شهر نیویورک به کار آموزش، نویسندگی و رواندرمانی و روانکاوی بیماران مشغول است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما