loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه نگاه: به برخی از مسئله های موجود در سه ساحت فرهنگ، روایت و پژوهش جنگ / دفاع مقدس

ناشر سوره مهر

نویسنده علیرضا کمره ای همدانی | فرانک جمشیدی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 232

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

پیش از این، در دو نوبت، مجموعه مقالات آقای علیرضا کمری چاپ و منتشر شده است؛ یکی، در کتاب یاد مانا که دربرگیرنده‌ پنج مقاله درباره‌ خاطره ‌نویسی و خاطره ‌نگاشته‌ های جنگ و جبهه و دفاع مقدس است و نخستین بار سال 1381 به چاپ رسید و دیگری، پویه‌ پایداری که سال 1397 منتشر شد و مشتمل بر 40 مقاله و گفت ‌و گو در باب ادبیات پایداری/ ادبیات مقاومت، ادبیات انقلاب اسلامی، ادبیات جنگ و ادبیات دفاع مقدس است که از این تعداد 9 مقاله از 33 مقاله مربوط به ایشان، و 3 گفت‌ و گو از 4 گفت ‌و گو با ایشان است (صرف ‌نظر از 3 نشست که ایشان یک تن از شرکت ‌کنندگان در آن نشست‌ ها بوده است).

اکنون در پایان سال 1397، دفتر ادبیات و هنر مقاومت و انتشارات سوره‌ مهر، کتابی با عنوان سه نگاه به مسئله ‌های موجود در سه ساحت «فرهنگ»، «روایت» و «پژوهش» جنگ/ دفاع مقدس منتشر کرده ‌اند که گزیده‌ دیگری از مجموعه مقالات آقای کمری است.

این کتاب، دربرگیرنده‌ 18 مقاله در سه ساحت یاد شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما