loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نامه هایی به یک بسیجی

5 (2)

ناشر نارگل

نویسنده یوسفعلی میرشکاک

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 128

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«نامه هایی به یک بسیجی» بخشی از مقالات و منثورات یوسفعلی میرشکاک در رسانه های مکتوب است که در طول سالیان مختلف منتشر شده و در این کتاب جمع آوری شده است.

شگفتا از همت این قوم که دعوی تشیع دارند و خود را پیرو امامانی می دانند که در باب علم و تفکر بیشترین تأکید را داشته اند، اما حاضر نیستند در تمام مدت عمر خویش زحمت خواندن یک کتاب را بر خود هموار کنند. تو گویی مغز غده ای زائد است که همچون باری گران بر گردن این قوم افتاده است و اگر چاره ای داشته باشند آن را همچون آپاندیس عمل می کنند.

با چنین مردم کاهلی چگونه می شود به مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب پرداخت؟ اگر جنگ و دفاع از مرزهای مادی، با حضور فی المثل یک یا دو میلیون نفر به فرجام می رسد و سامان می پذیرد، جنگ در عرصه تفکر و تمدن و فرهنگ و دفاع از کیان دانش و دین و شرف و حیثیت معنوی، جز با حضور تمام مردم، راه به جایی نمی برد و مقرون به پیروزی نیست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما