loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حجاب بی حجاب (آسیب شناسی بی پرده سیاست گذاری حجاب در ایران)

ویراست 2

3 (2)

ناشر آرما

نویسنده محمدرضا زائری

تعداد صفحات : 288

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75180 10003022
125,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حجاب بی حجاب (آسیب شناسی بی پرده سیاست گذاری حجاب در ایران)، بیش از آن که بانوان را مخاطب قرار دهد، با فعالان فرهنگی سخن می گوید و می کوشد فضایی برای بررسی جدی تر موضوع حجاب فراهم سازد. البته ذکر این نکته ضروری است که مخاطب کتاب بانوان و دخترانی نیستند که به حجاب اعتقاد و التزامی ندارند و کتاب نمی خواهد آنان را به این فریضهء الهی دعوت کند؛ بلکه مخاطب این کتاب کسانی هستند که قرار است درباره این موضوع به چاره اندیشی و سیاست گذاری بپردازند یا کتاب های ترویجی و تبلیغی را برای مخاطبان بی حجاب بنویسند.

کتاب حجاب بی حجاب (آسیب شناسی بی پرده سیاست گذاری حجاب در ایران)، حاصل ادغام دو کتاب «حجاب بی حجاب» و «حجاب با حجاب» است. در این کتاب مطالب براساس دو دسته یادداشت و مصاحبه تنظیم مجدد شده است و مطالب دیگری هم به آن اضافه شده است که بیشتر در واکنش به این دو کتاب بوده و به فهم بهتر مطالب کمک کرده است.

کتاب حجاب بی حجاب (آسیب شناسی بی پرده سیاست گذاری حجاب در ایران)، نوشته محمدرضا زائری است و در انتشارات آرما به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما