loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چگونه سخنرانی کنیم؟

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75189 10003022
144,000 129,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب چگونه سخنرانی کنیم؟، نوشته حسین ملانوری است و در انتشارات هاجر (وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران) به چاپ رسیده است. آنچه در کتاب چگونه سخنرانی کنیم؟ آمده، همه خوبی های سخنوران مؤثر است و کمتر کسی است که بتواند تمام آن ها را یکجا اجراء کند. بنابراین به هر مقدار که خوانندگان گرامی بتوانند مطالب رافراگرفته و با تمرین و تکرار، آن را به مهارت تبدیل کنند، در سخنرانی موفق خواهند بود.

مطالب کتاب چگونه سخنرانی کنیم؟ در قالب شانزده درس، برای اجرای دو واحد درسی، تنظیم شده و در پایان هر درس، پرسش های مربوط مطرح گردیده است. افزون بر پرسش ها، در درس هایی که نیاز به تمرین و کار پژوهشی بوده، در قالب تمرین، درخواست هایی شده است. انتظار می رود دانش پژوهان گرامی علاوه بر مطالعه و تسلط بر مباحث جهت پاسخگوئی به سؤالات، تمرین های مربوط را نیز با مشورت اساتید بزرگوار انجام دهند. با خواندن این کتاب زمینه های لازم برای کسب مهارت سخنرانی فراهم می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما