loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ فرهنگی قبیله لعنت - جلد هشتم: ایلومیناتی؛ سیزده خاندان تاجدار، سیزده خط خونین

ناشر هلال

نویسنده اسماعیل شفیعی سروستانی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 314

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75216 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر حاصل مطالعه و پژوهش چندین ساله اسماعیل شفیعی سروستانی پیرامون عملکرد ابلیس از آغاز آفرینش تا تشکیل مجامع مخفی است.

کتاب حاضر، آخرین جلد از مجموعه «قبیله لعنت» می باشد که به ایلومیناتی اختصاص داده شده تا معلوم شودمنتهی الیه و آخرین پرده از نمایش چند هزار ساله به اجرا درمی آید تا همه ی خشم و کین ابلیس و جنودش درباره ی انسان و انتقام از خالق انسان بر صحنه ی فراخ زمین، عینیت یافته و دیده شود.

«ایلومیناتی» ظهور عملی و نظری خاستگاه شیطان و لژنشینان مجامع مخفی بی خدا در آخرالزمان است؛ «نظم نوین جهانی» و سپس عصیان و آشوبی فراگیر، به امید دستیابی ابلیس به سلطه ای فراگیر در ابعاد جهانی.

راز همه ی فراز و فرودهای بزرگ در نقطه عطف های مهم تاریخ رفته، در حال گذار و سرانجام تولد تاریخ فردا را در همین امر باید جست و جو کرد.

ایلومیناتی مجمعی است از فرزندخواندگان ابلیس که سودای قدرت بلامنازعه و سلطنت جهانی، آنا را به بی رحم ترین مجامع تجربه شده ی بشری از ابتدای خلقت تا به امروز، با عزمی راسخ و انعطاف پذیر برای شوریدن بر بندگان و مونان خداوند و مستضعفان عرصه ی زمین تبدیل کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما