loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سکه تقدیر: تحلیلی بر سریال روزی روزگاری براساس مبانی زیبایی شناسی سینمای دینی

5 (1)

ناشر راه یار

نویسنده نعمت الله سعیدی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75222 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سکه تقدیر، تحلیلی بر سریال روزی روزگاری براساس مبانی زیبایی شناسی سینمای دینی می باشد. آثاری مثل «روزی روزگاری» را می توان از نظر کارکرد مثل شاهنامه فردوسی یا رباعیات خیام و غزلیات حافظ دانست. همان طور که شاهنامه زبان فارسی را حفظ کرد سریال هایی مثل روزی روزگاری نیز می توانند فرهنگ ایرانی را حفظ کنند. اهمیت این سریال بیش از هرچیزی به ایرانی بودن آن باز می گردد.

روزی روزگاری مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی امرالله احمدجو ساخته سال 1370–1371 است که از شبکه اول ایران پخش شده است. داستان این سریال درباره راهزنی معروف به نام مرادبیگ است که مرحوم خسرو شکیبایی نقش آن را ایفا می کند. کتاب سکه تقدیر نوشته نعمت الله سعیدی است و در انتشارات راه یار به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما