loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رسم جهاد: تجربه های کار جمعی در جهاد سازندگی

به روایت حسینعلی عظیمی / مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب

5 (1)

ناشر راه یار

تحقیق و تنظیم کتاب محمدرضا حسینی | علی مشایخی | محسن جعفری

تهیه کننده دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 198

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75225 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «رسم جهاد»، روایت هایی از تجربه های کار جمعی در جهاد سازندگی به روایت حسینعلی عظیمی می باشد. رسم جهاد به تحقیق و تنظیم محمدرضا حسینی، علی مشایخی و محسن جعفری نوشته شده است و در انتشارات راه یار به چاپ رسیده است.

جلد اول کتاب رسم جهاد با نثری روان از 11 فصل تشکیل شده است که مهم ترین آنها تشکیل ساختار، رابطه با مردم، دولتی شدن جهاد، کمیته فرهنگی و جهاد سازندگی در جنگ است. ساختار منطقه ای جهاد سازندگی، جهاد در استان ها، ساختار شورایی جهاد، رابطه جهاد با بقیه سازمان ها و اعتماد از دیگر سرفصل های این کتاب هستند.

در بخشی از پیش گفتار کتاب رسم جهاد می خوانیم:
«خودمان هم هنوز دقیق نمی دانیم جهاد چگونه شکل گرفت، چگونه استمرار پیدا کرد و چگونه منحل شد، جهاد چه بود و چرا ما دیگر نمی توانیم نهادی کارآمد، مردمی و فراگیر نظیر آن را در کشور ایجاد کنیم. در عین حال متأسفانه تاکنون برای دانشگاه و حوزه مطالعه این نهاد یا دیگر نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی، مهم نشده است.

این کتاب با اتکا به روش تجربه نگار و رجوع به خود جهادگران، مانند دیگر تلاش های معدودی که در باب مطالعه جهادسازندگی انجام شده، به دنبال آن است که این نهاد انقلابی را بازشناسد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما