loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مروارید شکسته

ناشر نشر ستاره ها

نویسنده نسرین پرک

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75230 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
31,000 29,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب داستانی بر پایه زندگی شهیده بتول چراغچی مسجدی می باشد. شهیده بتول چراغچی مسجدی یکی از شهیدان انقلاب اسلامی ایران بود که در دی ماه سال ۱۳۵۷ به شهادت رسید.

عباس با چشمان برهنه به آسمان نگاه کرد. گفت: اونا بی رحمن، خیلی بی رحم. اونا حرف حق رو نمی تونن بشنون. وقتی یه مرجع تقلید رو به خاطر دفاع از حقوق مردم، از وطنش می رونن. می فرستنش توی بلاد غریب، تا قوانین من درآوردی شون رو جانشین قوانین الهی کنن. فکر می کنی با افرادی مثل من و تو چکار می کنن؟ اونا اونقدر مسخ شدن که دیگه از نشون دادن سیرت شون هیچ ابایی ندارن.

عباس آهی کشید: اگه موقع حمله به مدرسه فیضیه قم، قرآن ها رو پاره نمی کردن این آتیش این قدر شعله ور نمی شد. در این هنگام لکه ابری ماه را از نظر پنهان ساخت. بتول سردش شد. انگار خونش منجمد شده باشد، لرزید.

بریده بریده گفت: هر کی به قرآن بی حرمتی کنه چوبش رو توی همین دنیا می خوره.

عباس دست بتول را گرفت: بیا بریم داری می لرزی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما