loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

من آن توام: سی پاره گمشده از مصحف خاموشان

5 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده سید عبدالحمید ضیایی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 152

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب در سی پاره به تالی از قرآن کریم به شرح سی روایت و زاویه ی دید از حیات و ممات مولانا و شمس می پردازد.

اثری پژوهشی شاعرانه در معرفی و بازشناسی پیوند روحانی - ربانی دوتن از عارفان بزرگ دیار ما شمس و مولانا می باشد . نثر جذاب و شاعرانه کتاب در کنار تصویرگریهای ادبی و اندیمشندانه مرتبط با حیات فکری و معنوی شمس و مولانا از ویژگی های مهم این کتاب است . برای نخستین بار اثری درباره زندگی شمس با تمرکز بر کتاب خود ایشان یعنی مقالات شمس نوشته شده است.

مستحضرید که شمس چطور آبرویِ خاندانِ شریف و بزرگ ما را به باد داد؟ خوب است جدِ اعظم من، بها ءولد، زنده نیست که ببیند پسرِ ارشدش، فقیه و مفتیِ قونیه، مطرب شده و کوزه شراب بر دوش در محله جهودها میچرخد !
به علاوه، حکایتِ مادرِ بینوای من، عروسِ بها ء ولد، و خونِ دلهایی که در این سالها از حضورِ این غریبة پُرمدعا و غیبتهای گاه و بیگاه و مشکوکِ پدرمان خورده است بماند!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

یوسفی

این کتاب کوچک و نغز، حقیقتا مخاطب را دچار حیرت و شگفتی می کند. نسبت به کتابهایی مثل ملت عشق و کیمیاخاتون امتیازات بسیار زیادی دارد. کاش بیشتر معرفی و شناخته شود

4 خرداد 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما