loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه نیکان 12: امام امین

ناشر سوره مهر

نویسنده نرگس آبیار

ویراستار محمدمهدی عقابی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 165

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75364 10003022
33,000 31,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، داستان زندگانی امام موسی کاظم علیه السلام را برای نوجوانان بیان می کند.

آهسته گفت: پس نمیخواهی برای بیرون آمدن خود از این سیاه چال چاره ای کنی؟ پسرعمویت هارون به من گفته است که سوگند خورده تو را رها نکند؛ مگر آنکه از او طلب عفو و بخشایش کنی. حتی اگر نزد وزیرش یحیی برمکی نیز اقرار به گناه و تقاضای بخشش کنی، به اندازهای که خلیفه پشت بر قسم خویش نکرده باشد، عذرت را خواهد پذیرفت و رهایت خواهد کرد.» دقایقی به سکوت گذشت. انتظار از چشمان مسیب بن زهیر می بارید.

دستان امام را در دست گرفت و گفت: «خوب، شما در جواب او چه گفتید؟» امام سر به آسمان بلند کرد و بهآرامی گفت: «به او گفتم:چند روزی بیشتر تا اجلم باقی نمانده است. به هارون بگو هر روز که تو به عیش و عشرت میگذرانی، بر من به رنج و سختی میگذرد. ین روزها به هر شکل تمام خواهد شد. بهزودی خبر وفات من به تو میرسد و تو در فردای قیامت، در پیشگاه عدل الهی، بر زمین زانو میزنی، و آنگاه معلوم میشود ظالم و ستمگر کیست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما