loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محاصره سارایوو: خاطرات کاوه ذاکری از جنگ بوسنی و هرزگوین

ناشر سوره مهر

نویسنده کاوه ذاکری

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 468

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75382 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر خاطراتی را از جنگ بوسنی و هرزگوین و مظلومیت مسلمانان بیان کرده است.

پس از نماز صبح، برادران صبحانه درست کردند و همگی به آشپزخانه که میز غذاخوری هم آنجا بود، رفتیم. پس از خوردن صبحانه، دوستان مسئول برای تهیۀ بلیت اتوبوس به مقصد اسپلیت به ترمینال زاگرب رفتند، اما موفق نشدند برای دوستانی که پیش از ما آمده بودند، بلیت بگیرند. از آ نها پرسیدم: «شما که چند روز است اینجا هستید، چرا هنوز بلیت گیرتان نیامده؟ » گفتند: «کشور در حال جنگ است و مهاجران دو کشور، به خصوص بوسنیایی ها، دائم در حال تردد به مکان های امن هستند. در نتیجه بیشتر اتوبوس ها را به انتقال مهاجران اختصاص داده اند و ماشین کمیاب شده است. برای همین هم بلیت به سختی پیدا می شود.»

رفتن آن سه نفر باز هم عقب افتاد و همگی تا شب در خانه استراحت کردیم. شب که شد، از آنجا که شب قبل خسته بودیم و مراسم شب یلدا را برگزار نکرده بودیم، هرکداممان خوردنی هایی را که با خود آورده بودیم، روی میز گذاشتیم و با خوردن تخمه و پسته و شکلات و روایت خاطراتی از شب های عملیات و جبهه های جنگ خودمان و لطیفه گویی قضای مراسم شب یلدا را به جا آوردیم!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما