loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرواز از پنجره جنوبی

روایت سردار شهید علیرضا حاجی بابایی

ناشر سوره مهر

نویسنده سید محمدرضا رضوی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 404

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75409 10003022
80,000 76,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در فصل اول این کتاب، به زندگی سردار شهید علیرضا حاجی بابایی از تولد تا پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته می ‌شود.
فصل دوم روایت فعالیت ‌های انقلابی اوست که به وقایعی تا قبل از شروع جنگ تحمیلی پرداخته است، حضور در کردستان و مبارزه با گروهک ‌های ضد انقلاب، بخشی از این تاریخ است.
فصل سوم، آغاز جنگ تا عملیات بازی‌ دراز دوم و 8 شهریور را شامل می‌ شود. مقطعی که شهید حاجی‌ بابایی، به همراه پاسداران مظلوم، در جبهه‌ های سرپل ذهاب از پیشروی سپاه مکانیزه عراق، جلوگیری به عمل می ‌آورند.
فصل چهارم، روایت مجاهدات رزمندگان در عملیات بازی دراز دوم و حوادث بزرگ روز هشتم شهریور سال شصت است و فصل پنجم کتاب نیز به عملیات مؤثر و جریان‌ ساز 11 شهریور، موسوم به عملیات شهیدان رجایی و باهنر می‌ پردازد. این عملیات در مناطقی از سرپل ذهاب به وقوع پیوسته و شهید حاجی ‌بابایی، فرماندهی یکی از مهم ‌ترین محورهای آن را بر عهده داشت.
فصل ششم، شامل وقایع بعد از عملیات 11 شهریور، تا درگیری ‌های تنگ کورک می‌ گردد و فصل هفتم، موضوعات و حوادث جبهه‌ های غربی کشور در زمستان سال 60 و بهار سال 61 را از رهگذر خاطرات مربوط به شهید علیرضا حاجی ‌بابایی، مورد بررسی قرار داده است.
در فصل هشتم و فصل پایانی کتاب، به تشریح حضور شهید حاجی ‌بابایی در عملیات رمضان پرداخته شده است، فصلی که با وداع او با دنیا و وصالش با محبوب خود، پایان می‌ یابد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما