loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت رهبری: مناسبات جمهوریت و اسلامیت در انتخاب ولی فقیه

ناشر انقلاب اسلامی

نویسنده سید یاسر جبراییلی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 640

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75453 10003022
160,000 144,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب روایت رهبری، حاوی نکاتی جدید و منتشر نشده از نحوه انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی در سال 1368 و بخش هایی منتشرنشده از خاطرات سیاسی ایشان است و آقای یاسر جبرائیلی آن را به رشته ی تحریر درآورده است و در انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، سه رویداد مهم ناظر به تعیین رهبر نظام اسلامی رخ داده است. نخست، رسمیت و قانونیت یافتن رهبری حضرت امام خمینی رحمه الله با مصوبه مجلس خبرگان قانون اساسی. دوم، تعیین آیت الله منتظری به رهبری آینده توسط مجلس خبرگان رهبری و سپس عزل وی. و سوم، تعیین حضرت آیت الله خامنه ای توسط مجلس خبرگان به رهبری انقلاب اسلامی. کتاب «روایت رهبری» روایتی مستند و دست اول از هر سه رویداد مذکور است که نشان می دهد این سه رویداد از یک منطق مشخص پیروی کرده اند.

در کتاب روایت رهبری: مناسبات جمهوریت و اسلامیت در انتخاب ولی فقیه، برای اولین بار از مذاکرات شورای انقلاب و متن مذاکرات اجلاسیه ی خبرگان در سال 64 و اجلاسیه ی خبرگان در سال 68 استفاده شده است. همچنین بخشی از مذاکرات جلسه رؤسای قوا و مرحوم حاج احمدآقا در حضور امام رحمه الله در مهر67 (6ماه قبل از عزل آیت الله منتظری) در این کتاب منتشر شده که در آن برای اولین بار حضرت امام رحمه الله، حضرت آیت الله خامنه ای را برای رهبری آینده نظام مطرح می کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

میلاد حردانی

کتاب خوبیه.ولی خداییش کتابها اونقدر گرونن که نمیتونیم بخریم.50 تومن چه خبره
هزینه پست هم داره

1 تیر 1399

حامد سعیدی

کتاب بسیار عالی هست .

22 خرداد 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما