loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسجد پیامبر خدا

ناشر کتاب جمکران

نویسنده ابراهیم حسن بیگی

تصویرگر مژگان طائی نیا

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 24

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75507 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دو شهر در صدر اسلام ویژه اند: «مکه مکرمه و مدینه النبی». در مکه پیامبر خدا به دنیا آمد، بالید و به پیامبری مبعوث شد. در مدینه نیز یارانش بیشتر شدند، مسجدی ساختند و حکومت اسلامی را بنا نهادند. ماجرا هم از آنجا شروع شد که اهل مکه دیگر تحمل دعوت پیامبر مهربانی به خداپرستی را نداشتند؛ خودش و خانواده اش و یارانش را اذیت می کردند. از طرفی اهل یثرب که بعدها نامش عوض شد، از پیامبر خواستند افتخار بدهند و به شهر آن ها بروند.

بچه های عزیز می توانند از اینجا به بعد را در کتاب «مسجد پیامبر خدا» نوشته «ابراهیم حسن بیگی» بخوانند.

در داستان «مسجد پیامبر خدا» از زبان ابوایوب انصاری (از یاران اهل مدینه پیامبر) ماجرای هجرت پیامبر از مکه به مدینه را می خوانیم؛ به اتفاقاتی با هم نگاه می کنیم که قبل و بعد از رسیدن حضرت محمد (ص) به یثرب رخ داده است؛ یثربی که با ورود پیامبر، مدینه النبی (شهر پیامبر) شد. پیامبر در راه مدینه در کجا توقف کردند؟ در مدینه خانه و استراحتگاهشان کجا بود؟ و برای میزبانی از ایشان چه رخ داد؟ همه این ماجراها را در «مسجد پیامبر خدا» بخوانید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما