loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رنج ها و گنج ها: یادداشت های تصویری و نوشتاری برای مرور برخی از وقایع سرنوشت ساز و غرورآفرین انقلاب اسلامی ایران

ناشر سوره مهر

نویسنده سید احسان باقری | علی اصغر داودآبادی فراهانی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 120

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75588 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

عکس های پیش روی شما در این کتاب، مربوط به چهل سال وقایع مهم و سرنوشت سازی است که انقلاب اسلامی ایران توانسته با پیروزی از آن ها گذر کرده و افتخار آفرینی کند.

انقلابی که علی رغم فشارهای دشمنان قسم خورده ی این سرزمین و تحمیل انواع جنگ، ترور، هجمه ی رسانه ای، شبیخون فرهنگی و تحریم اقتصادی، به مدد الهی و خواست مردم، همچنان به رشد و پیشرفت خود ادامه داده است. در معادلات و پیشرفت های جهانی، سهم تعیین کننده ای را به دست آورده و به تازگی،جشن چهل سالگی خود را باشکوه تر از همیشه برگزار کرده است.

این آثار از میان عکس های عکاسان ایران انتخاب شده و می تواند در کنار متن های همراهش، بخشی از این حماسه بزرگ را برای امروز و نسل های آینده بازگو کند. بدیهی است این تاش به بهانه ی ادای دین به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تدارک دیده شده و ادعای ارائه تصویری جامع و مانع ندارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما