loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رایانه و تعلیم و تربیت: مبانی نظری کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده جیمز تور

مترجم محمد عطاران

ویراستار علی عطاران

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75626 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رایانه و تعلیم و تربیت نوشته جیمز تور است و با ترجمه محمد عطاران در انتشارات محراب قلم منتشر شده است. در خلال امواج فناوری دهه‌های هشتاد و نود میلادی در قرن بیستم به نظر می‌آمد که رایانه‌ها مبشر انقلابی در تعلیم و تربیت خواهند بود.
بکارگیری اینترنت در شئون مختلف زندگی بشر این تصور را تقویت کرد که مدرسه‌های فردا با مدرسه‌های امروز متفاوت خواهند بود. مدرسه‌هایی که نارسایی‌های آموزشی در آن محو خواهد شد ولی این تصور آرمانگرایانه از همان آغاز مورد نقد و بازبینی قرار گرفت.
از سویی کسانی قرار داشتند که مدارس را ناگزیر از آن می‌دانستند که از فناوری‌های نوین برای حل مشکلات دیرینه‌ی خود استفاده کنند و همگام با تحولات عصری پیش‌روند و از سویی کسانی که نقادانه ورود فناوری رایانه را موجب آسیب تعلیم و تربیت اصیل می‌دانستند. در کتاب رایانه و تعلیم و تربیت خواننده در حوزه‌های مختلف تعلیم و تربیت و رایانه با دیدگاه‌های موافقین و مخالفین کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت آشنا خواهد شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما