loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آدرس را عوضی داده اند!؛ غرب و پایان تاریخ

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75668 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر در سه فصل ارائه شده است.

فصل اول: فلسفه تاریخ
این فصل به پژوهش های فلسفی درباره تاریخ می پردازد. فلسفه تاریخ یا فلسفه نظری تاریخ به طور عام قدمتی به بلندای تاریخ بشر دارد. با آنکه مرزبندی بین فلسفه تاریخ و فلسفه انتقادی تاریخ دشوار است، اما در پژهش حاضر با توجه به تناسب و ارتباط با موضوع، فلسفه تاریخ مورد توجه قرار گرفته است.

فصل دوم: غرب و فلسفه تاریخ
این فصل مربوط به فلسفه تاریخ در غرب است. فلسفه ترقی جریان اصلی فلسفه تاریخ در غرب را شکل میدهد و در این فصل از مفروضات فلسفه ترقی بحث می شود.

فصل سوم: پایان تاریخ و رویای غربی شدن
این فصل به موضوع پایان تاریخ پرداخته است. نظریه پایان تاریخ مدعی دستیابی به مطلوب ترین نظام سیاسی و اقتصادی و اتمام منازعات ایدئولوژیک بشری است. در فصل سوم مدعای اصلی فوکویاما از منظر سه پرسش اصلی فلسفه تاریخ یعنی غایت تاریخ، محرک تاریخ و منازل تاریخ مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما