loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جایگاه زنان در پیشرفت جامعه: در برنامه های پنج ساله توسعه جمهوری اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75670 10003022
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در دهه های اخیر، مباحث توسعه، و به تبع نقشی که زنان در این مسیر ایفا می کنند، از اهمین فراوان برخوردار شده است. از آنجا که هیچ برنامه و الگوی پیشرفتی تعمیم پذیر نیست و این باور که تکامل جوامع مسیری واحد دارد و میتوان نسخه ای واحد از توسعه و پیشرفت را برای جوامع مختلف با مشخصه های گوناگون پیچید بسیار مورد انتقاد است؛ لزوم تدوین و پردازش الگوی مناسب در این زمینه بر مبنای آموزه های اسلامی - ایرانی ضروری می نماید.

هدف کتاب حاضر، تمهید و تبیین نقش زنان در روند توسعه جمهوری اسلامی ایران است. مبانی، مفروضه ها، پیشفرض های اسلامی و ایرانی تعیین کننده الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت می باشد؛ لذا در این کتاب، نقش زنان در توسعه بر مبنای نگرش اسلامی و فمنیستی از حیث نظری مورد بررسی قرار گرفته و سپس نقش زنان به صورت عملیاتی در جمهوری اسلامی ایران نیز بررسی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما