loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهدای ورزشکار بسیجی: ملاقات سیزدهم (شهید سعید طوقانی)

ناشر فاتحان | موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

نویسنده محسن هجری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 251

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75828 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
56,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رمان «ملاقات سیزدهم» درباره شهید نوجوان، سعید طوقانی است که در این رمان، به زندگی و فعالیت های این شهید به ویژه در حوزه فعالیت های ورزشی قبل از جنگ تحمیلی و حین جنگ می پردازد.

این شهید از ورزشکاران باستانی شاخص، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود و زمانی که حرکت انقلابی مردم به رهبری امام خمینی (ره) آغاز شد در جریان حرکت انقلاب قرار گرفت و پس از آن نیز برای پر کردن جای خالی برادران شهیدش به جبهه های جنگ رفت و به شهادت رسید.

در زندگی این شهید ویژگی های خاصی وجود دارد که می تواند برای نوجوانان و جوانان مفید باشد؛ چرا که در سن کم خود اتفاقاتی را رقم زد که بیش از سن و سالش بوده و همگان از دیدن آن متعجب می شوند.

پیش از این فکر می کردم وقتی از یک حادثه فاصله بگیریم، می توانیم به راحتی خاطرات آن را به یاد بیاوریم، مثل یک فیلم که می توان آن را بارها تماشا کرد، بدون این که احساس کنیم فیلم تغییر کرده است. اما حالا می بینم، خاطرات ما تفاوت های زیادی با یک فیلم تکراری دارند و هر بار آن را بازخوانی می کنیم، یک زاویه از آن، خودش را نشن می دهد. انگار شخصیت ها و نقش هایشان تعریف جدیدی پیدا می کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما