loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سقای آب و ادب

پویش مطالعاتی روشنا

4 (1)

ناشر کتاب نیستان

نویسنده سید مهدی شجاعی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 264

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 7596 10003022
125,000 118,750 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«سقای آب و ادب»، اثری است متفاوت از سید مهدی شجاعی، رمان و روایتی از زندگی حضرت عباس(ع) که بعد از سال ها ،اندک اندک جامه خلق پوشیده و این روزها در ظرف کتاب تقدیم مخاطبان شده است. رمان به یقین متفاوت است با آثاری از همین قلم، هم از حیث فرم و هم از حیث نوع نگاه محتوایی.

کتاب سقای آب و ادب، نوشته سید مهدی شجاعی است و در انتشارات سوره مهر منتشر شده است. سقای آب و ادب، شامل ده فصل است: عباس علی، عباس ام البنین، عباس عباس، عباس سکینه، عباس مواسات، عباس زینب، عباس ادب، عباس حسین، عباس فرشتگان و عباس فاطمه. در هر فصل رفت و برگشت روایی متعدد و متنوعی دیده می شود و در حرکتی سیال راویان جای به هم می دهند و شکست ها به سرعت خوانش می افزاید و زوایایی جدید از مفهوم را روشن می کند.

اما آن چه کتاب سقای آب و ادب را از حیث محتوا با دیگر آثار شجاعی متمایز می کند، بیشتر در فصل عباس فرشتگان به چشم می آید. در سایر فصول نویسنده دقیق و کامل بر اساس مستندات تاریخی، به روایت زندگی حضرت عباس(ع) می پردازد؛ اما در فصل نهم، شجاعی شیوه ای جدید را پیش می گیرد، روایتی متفاوت با مضامینی که بیشتر استحسان اوست، مفاهیمی جدید و نگاهی نو به شخصیت حضرت عباس بن علی(ع).
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علی سلیمی

فوق‌العاده
من که بسیار لذت بردم. و مشتاق خوندن بقیه کناب‌های آقای شجاعی و به خصوص کتاب پدر، عشق، پسر
این کتاب و کتاب فتح خون شهید آوینی رو که تقریبا نزدیک به هم هستن، به نظرم جزو بهترین کتاب‌های روایت عاشورا هستن.

26 مرداد 1399

علی رضوانیان

سلام
کتاب بسیار ارزنده ای است. بابت معرفی اون در سایت ازتون ممنونم.

7 دی 1393

سلام
همیشه موفق و موئد باشید

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما