loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خانم آقای کلاه دودی

کارخانه ی شکلات ماهی 1

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده جمال الدین اکرمی

ویراستار پژمان واسعی

تصویرگر امیر مفتون

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 156

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75960 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کارخانه‌ی شکلات ماهی 1: خانم آقای کلاه دودی، نوشته جمال الدین اکرمی است و با تصویرگری امیر مفتون در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.

رقابت تنگاتنگ آقای کلاه‌دودی و آقای کلاه‌تفنگی، مدیران دو کارخانه‌ی شکلات ماهی و ساخت اسباب‌بازی‌های جنگی، اعضای شورای شهر را به شدت درگیر کرده است.
طرح احداث ایستگاه قطار شرق در کنار کارخانه‌ی شکلات ماهی، اوضاع را به نفع آقای کلاه‌دودی تغییر می‌دهد و رقابت مدیران دو کارخانه شدت می‌گیرد.
دوراندیشی‌های خانم آقای کلاه‌دودی، که برنامه‌ریزی کارخانه‌ی شکلات‌سازی همسرش را به عهده دارد، حواس‌پرتی‌ها ندانم‌کاری‌های آقای کلاه‌دودی را جبران می‌کند. رقابت این دو کارخانه به جایی می‌رسد که…

«مرد کلاه‌دودی، رئیس کارخانه‌ی شکلات‌ماهی، کلاه بلند سیاهش را بر سر گذاشته بود و همچنان که دست‌هایش را زیر پالتو‌ی قرمز چهارخانه‌اش پشت سر گره کرده بود، طول اتاق کارش را می‌رفت و می‌آمد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما