loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های امام خمینی (ره) و بچه ها 1: صورتت مثل گل است

5 (1)

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده مجید ملامحمدی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 28

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

قص ه‌های امام خمینی و بچه‌ ها 1: صورتت مثل گل است، کتاب اول از مجموعه قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها است که مجید ملامحمدی آن را تالیف کرده است. وحید خاتمی نیز تصویرگر این مجموعه زیبا است.

کتاب قصه های امام خمینی (ره) و بچه ها 1: صورتت مثل گل است، به قلم مجید مجیدی، در انتشارات به نشر منتشر شده است. این کتاب، داستان های شیرین و خواندنی را از امام خمینی برای کودکان فراهم آورده است.

قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها شامل‌ فرازهای آموزنده و داستان‌های اخلاقی از زندگی امام خمینی و ارتباط صمیمانه‌اش با دیگران به ویژه کودکان است. «صورتت مثل گل است»، «من امام می‌شوم»، «از مدرسه سرخ پوست‌ها» و «گردن‌بندی که به ایران سفر کرد» عناوین کتاب‌ های این مجموعه هستند. داستان‌های این مجموعه از منابعی همچون پابه‌پای آفتاب، در سایه آفتاب، برداشت‌هایی از سیره امام و پرتوی از خورشید الهام گرفته شده‌اند.

پیرمرد کیسه بر پشت، کنار حوض رفت. آه آرامی کشید. بعد با دست های لاغرش، کیسه پر از خاک را بر روی زمین سروته کرد. گنجشک های روی کاج، جیک جیک کردند. انگار بوی خوب و تازه ای به دماغشان خورده بود. دائم با نوک های قهوه ای شان، دل درخت را قلقلک می دادند.
امام به خانم گفت: «این پیرمرد ناهار نخورده است!»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما