loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفکر هوشمندانه

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده مایکل کالت

مترجم محمدمهدی محمودی | محمدصابر مرشد

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 270

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76205 10003022
135,000 121,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بخشی از مقدمه کتاب:
تفکر هوشمندانه؛ استفاده از تفکر انتقادی جهت بهبود مهارت های حل مسئله و تصمیم گیری: تفکر فرایندی است که هر انسانی برای حل مسائل، اتخاذ تصمیم، تولید ایده های جدید و خلاق بودن از آن استفاده می کند.

هدف کتاب تفکر هوشمندانه، پاسخ به این سوال است که «ما دقیقا چگونه می توانیم در حل کردن مسائل، تصمیم گیری و خلاقیت بهتر باشیم؟»
در واقع سوال این است که « اگر تفکر چیزی است که ما از آن برای حل مسائل استفاده می کنیم، پس چگونه می توانیم تفکرمان را در ارتباط با حل کردن مسائل بهبود دهیم؟»
ایده نوشتن این کتاب از چندین سال کمک به دیگران برای پاسخ به این سوال ایجاد شده است.

افراد اغلب از من می پرسند که آیا واقعا امکان دارد تا به افراد یاد داد که چگونه هوشمندانه تر فکر کنند. پاسخ دادن به این پرسش به این بستگی دارد که هوشمندانه فکر کردن را چگونه تعریف کنید.

اگر این به معنای افزایش بهره هوشی باشد، پاسخ احتمالا منفی است. اما اگر تفکر هوشمندانه به معنای به کار گیری بهره هوشی به صورتی است که منجر به حل مسائل به صورت موفقیت آمیزتر و تصمیمات بهتر شود، در نتیجه پاسخ کاملا مثبت می باشد.
تفکر انتقادی درباره ی هوشمند تر کردن افراد نیست؛ بلکه درباره استفاده از مجموعه ابزار ها و تکنیک ها برای تفکر اثر بخش تر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما