loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دشمن خانواده: واکاوی سازوکارها و ابزارهای نظام سلطه در جنگ نرم بر ضد خانواده

اندیشنامه جنگ نرم - 3

ناشر دیدمان

نویسنده جمعی از نویسندگان

با همکاری اندیشکده برهان

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 125

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76229 10003022
195,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دشمن خانواده: واکاوی سازوکارها و ابزارهای نظام سلطه در جنگ نرم بر ضد خانواده از انتشارات دیدمان منتشر شده است.

خانواده به‌مثابۀ تنها نهاد فطری بشر و اصلی‌ترین رکن جامعه و زیربنای جوامع و منشأ فرهنگ‌ها و تمدن‌ها در تاریخ بشر بوده است. ازآنجاکه خانواده قوی‌ترین سنگر در برابر هجوم‌ها و آسیب‌های فرهنگی است، از اهداف اصلی برنامه‌ریزان جنگ نرم به‌شمار می‌رود.
ازاین‌رو ضروری است با تدابیر از پیش اندیشیده‌شده، دامنه و سطح این نوع جنگ و مبانی و ابعاد آن بازشناسی شود؛ چراکه تنها با چنین اقدامی است که می‌توان برای از میان بردن آن گام برداشت. این پژوهش تلاشی برای شناخت چیستی و چگونگی شکل‌گیری، هدف‌ها، ویژگی‌ها و ابعاد جنگ نرم در حوزۀ خانواده است و به بررسی جایگاه خانواده در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد. به‌طور قطع، افزایش شناخت و آگاهی محافل و مراکز راهبردی منجر به افزایش هماهنگی، انسجام و هم‌افزایی در مواجهه با این بُعد جنگ نرم خواهد بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما