loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ساواک و دستگاه اطلاعاتی اسرائیل

ناشر موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی

نویسنده عبدالرحمن احمدی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 551

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76406 10003022
300,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه حاضر درباره اسناد سازمان اطلاعات و امنیت رژیم پهلوی موسوم به ساواک است که در آن نگارنده رابطه آن سازمان با اسرائیل را تحلیل و تشریح می کند. وی می گوید: "یکی از مهم ترین و اصلی ترین اغراض اسرائیل در امر آموزش و تجهیز امکانات اطلاعاتی کشورهای گوناگون، دست یابی به متحدانی تحت سلطه، تشکیل پایگاه در نقاط مختلف جهان و برقراری و گسترش روابط رسمی دیپلماتیک است. اگر چه رژیم غاصب صهیونی، با ارسال تجهیزات تکنولوژیک نظامی اطلاعاتی خود به منافع بی شمار مادی دسترسی پیدا می کند، ولی در واقع، اغراض خاص دیگری را پی گیری می کند. صهیونیست ها با وابسته کردن کشورها، آنها را تحت انقیاد خود درآورده و سران آنها را وادار به پذیرش روابط رسمی و یا شناخت رژیم غاصب به عنوان یک کشور در عرصه جهانی می کنند".
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما