loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های خیلی قشنگ 9: خبر مهم و شش قصه ی دیگر

مهربانی با کودکان

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده محمود پوروهاب

ویراستار شهرام رجب زاده

تصویرگر حمیدرضا بیدقی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 24

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76505 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه‌ی چهارده جلدی قصه‌های خیلی قشنگ ائمه به قلم محمود پوروهاب و مجید ملامحمدی برای کودکان نوشته شده است و هر جلد از این کتاب‌ها به یک موضوع نو و خواندنی اختصاص دارد مثل: مهربانی، حیوانات، ارزش صدقه، کمک به نیازمندان، مهمان نوازی، ارزش صدقه، احترام به پدر و مادر، مهربانی با کودکان، عیادت بیماران، محبت به غیرمسلمانان، شوخی‌ها، درباره‌ی ارزش علم. هر کتاب در بردارنده‌ی چند قصه‌ی شیرین درباره‌ی رفتار و زندگی چهارده معصوم(ع) است.
هرکدام از این قصه‌های آموزنده می‌تواند در روش‌های تربیتی-رفتاری کودکان به کار آید.
قصه های خیلی قشنگ 9: خبر مهم و شش قصه ی دیگر نوشته محمود پوروهاب در انتشارات محراب قلم به چاپ رسیده است.

«آسمان صاف و آبی بود. درخت‌ها جوانه زده بودند. نسیم بهاری بوی سبزه و گل می‌‌‌داد. پرنده‌ها خوشحال بودند و روی این شاخه و آن شاخه می‌پریدند. بچه‌ها خوشحال بودند و در کوچه ای به دنبال هم می‌دویدند پیامبر (ص) با دوستانش از کوچه‌ای عبور می‌کرد. کنار کوچه، توی یک زمین خالی، گروهی از بچه‌ها را مشغول بازی دید. ایستاد و با دقت به آن‌ها نگاه کرد. دوستان پیامبر هم ایستادند. پیامبر لبخند زد و بعد به طرف بچه‌ها رفت.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما