loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاورمیانه پژوهی - جلد اول

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده مهدی ذاکریان

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 201

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76525 10003022
100,500 90,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادقu با عنایت به ضرورت‌های مذکور، و همچنین فعال شدن گروه مطالعاتی «جهان اسلام» در دانشگاه امام صادق علیه السلام طرح و تهیه و انتشار کتاب «خاورمیانه» را در دستور کار دارد.

در قالب این طرح، افزون بر شناخت و تحلیل دیدگاه کارشناسان داخلی و خارجی در موضوع خاورمیانه و مسائل آن، تلاش می‌شود تا رویکرد بومی(ایرانی- اسلامی) به خاورمیانه ارایه گردد.

بدین منظور طیف متنوعی از فعالیت‌ها تعریف و در حال اجراء است که از آن جمله می‌توان به: ترجمه کتاب، انتشار مجموعه مقالات، تحقیق و تألیف کتاب و برگزاری نشست‌های تخصصی اشاره داشت.

اثر حاضر با توجه به دو دسته از اهداف تهیه شده که عبارتند از:

اول، تحلیل علمی و مستند خاورمیانه که در قالب مقالات علمی- پژوهشی تأمین شده است.

دوم، ارایه دیدگاه‌های کارشناسانه در موضوع بحث که در قالب نگارش یادداشت‌های تحلیلی ـ تخصصی پیگیری شده است. افزون بر آن بخش نقد کتاب و ارایه سند نیز اضافه شده که رسالت طرح و نقد دیدگاه‌های کارشناسان خارجی را برعهده دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما