loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اینترنت برای معلمان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76538 10003022
5,000 4,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

همه‌جا سخن از اینترنت است. اما شما چگونه می‌توانید از آن به عنوان یک ابزار آموزشی استفاده کنید؟ دکتربارد ویلیامز در این کتاب و لوح فشرده همراه آن همه امکانات مورد نیاز را در اختیار شما قرار داده‌است.

در هر مقطع و پایه‌ای که تدریس می‌کنید، از پیش‌دبستانی گرفته تا پیش‌دانشگاهی، هیچ تفاوتی ندارد، این کتاب به شیوه‌ای بسیار ساده و علمی راهکارهای جست‌وجو در اینترنت، پست الکترونیک، پیاده‌کردن برنامه‌ها و اطلاعات، دوربین‌های الکترونیکی، تلفن اینترنتی و همه آنچه شما و دانش‌آموزانتان برای دسترسی به اینترنت نیاز دارید، مهیا کرده است.

اینترنت برای معلمان نوشته ویلیان بارد است و با ترجمه امیر صالحی طالقانی است. به کمک قدرت بی‌نظیر اینترنت دنیای اطلاعات را به کلاس درس بیاورید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما