loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بدون هراس

4.5 (2)

ناشر سروش

نویسنده وندی شرمن

مترجم محمد جمشیدی | حافظ رستمی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 328

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76643 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب بدون هراس نوشته وندی شرمن است و با ترجمه محمد جمشیدی و حافظ رستمی در انتشارات سروش منتشر شده است.
وندی شرمن رئیس تیم آمریکا در مذاکرات 1 5 ایران، برای بسیاری از ایرانیان یا دست کم برای اهل سیاست نامی آشناست. او در کتاب «بدون هراس» با مرور خاطراتش از تجربیاتی می گوید که به او یاری رساندند تا در مقام یک دیپلمات عالی­ رتبه کارنامه موفقی به زعم خود به جا بگذارد. اگر نگوییم مذاکرات با ایران رویداد محوری کتاب است، به راحتی می توان گفت وندی شرمن مذاکره با ایران و برجام را بزرگ­ترین دستاورد زندگی حرفه­ای خود می داند.

نکته مهم کتاب بدون هراس این است که به وقایعی تقسیم می شود که زندگی شخصی (از دوران کودکی) و زندگی سیاسی (دیپلماتیک) وندی شرمن را در بر می ­گیرد، ولی سیر کتاب از الگوی زمانی خطی پیروی نمی‌کند و پیوسته از یک حوزه و یک زمان به حوزه و زمان دیگری گریز می زند. در واقع موضوعات مرتبط با ایران و مذاکرات هسته ای در تمام فصول، کمتر یا بیشتر، به انضمام مقدمه و موخره جا گرفته اند و در کنار هم تکمیل می­ شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما