loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

افق نویدبخش: اقتصاد مقاومتی؛ سیاست ها و انتظارات در بیانات مقام معظم رهبری

ناشر سروش

تهیه کننده ناصر عابدی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 286

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76645 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب افق نویدبخش در 10 فصل تهیه و تنظیم شده است که چهار فصل نخست، آن به تعریف اقتصاد مقاومتی و چرایی اتخاذ این الگوی اقتصادی و معرفی عوامل تحریم ها و راه حل های برون رفت از آن ها می پردازد.

فصل پنجم تا نهم کتاب وظایف نهاد های مختلف اعم از بخش دولتی و خصوصی را مشخص کرده است تا هریک از افراد و آحاد جامعه، برای موفقیت در اجرای این طرح ملی، نسبت به وظایف خود و دیگر افراد آشنا شوند و بر مبنای ساختار های تعریف شده برنامه ریزی، حرکت و تلاش کنند.

فصل پایانی کتاب هم انتظاراتی که از اقتصاد مقاومتی می رود و همچنین امید های ناشی از اجرای این طرح ارائه شده است.

اقتصاد مقاومتی، اقتصاد پویا، هدف دار و نتیجه بخشی است که بر پایه بنیان های علمی و تحقیقاتی متناسب با سازوکار های این مرز و بوم بنا شده است. این الگوی اقتصادی برای حفظ کرامت و حرمت میهن، و تداوم بقای کشور عزیزمان ایران، در برابر فشار ها و تنگنا های اقتصاد جهانی طراحی شده است. اقتصاد مقاومتی با طراحی و تدبیر بلند مدت تحقق پیدا می کند و متکی بر فکر و اندیشه و نیرو های درونی، همچنین الگوی الهام بخشی منطبق بر نظام اقتصاد اسلامی است. این استراتژی اقتصادی، الگویی شعاری و آرمانی و دور از دسترس نیست، بلکه آرمانی متعالی است که به شرط بسترسازی و اقدام و عمل، توسعه و پیشرفت به بار می آورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما