loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ادیان الهی و فرق اسلامی

ناشر ادیان

نویسنده عبدالله ابراهیم زاده آملی | علیرضا علی نوری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 264

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76679 10003022
150,000 142,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«دین» که مجموعۀ معارف اعتقادی و احکام فروعی عملی ارسالی از سوی خدا توسط پیامبرانش برای هدایت و رستگاری بشر است، هدیۀ بی بدیل الهی به شمار می رود که جایگزینی ندارد.
این هدیۀ آسمانی در طول حیات بشر، به تناسب توان فکری و نیاز زندگی هر زمان، توسط پیامبران به بشر عرضه شده است. حاصل آن پدیدآمدن ادیان و شرایع بزرگی چون یهودیت، مسیحیت و اسلام است. نکتۀ مهم و جالب توجه در بررسی ادیان و مذاهب، این است که همۀ آنها به جز آخرین دین و کامل ترین آن، یعنی اسلام، تاریخ مصرف آنها تمام شده است، و لذا به دلایل عقلی قطعی، تنها اسلام و از میان مذاهب فزون از شمار اسلامی نیز به گواهی اسناد معتبر تاریخی، روایی و دلایل عقلی، تنها شیعه اثتی عشریه برحق بوده و پیروی از آن، مایۀ رستگاری و سعادت انسان است.

این کتاب به معرفی و بررسی هرچند اجمالی ادیان بزرگ الهی و فرق مذهبی مهم اسلام می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما