loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اربعین در حادثه کربلا یک شروع بود، یک آغاز بود - ماموریت چهارم: امتداد پیاده روی اربعین

ناشر شهید کاظمی

نویسنده سید محمد صادقی آرمان

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 114

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجموعه شش جلدی "سر آغاز" الگوی مفهومی پیاده روی اربعین از نگاه مقام معظم رهبری می باشد که به ماموریت اصلی حرکت جهانی پیاده روی اربعین اشاره میکند.
در هر جلد از این کتاب ها سعی شده است که به واکاوی مأموریت های مهم پیارده روی اربعین و همچنین توسعه مفهوم کامل حادثه اربعین پرداخته شود.
در سال های اخیر جمعیت حاضر در مراسم پیاده روی اربعین در عراق در صدر یکی از بزرگترین اجتماعات مسالمت آمیز جهان قرار گرفته است. در این سالها بحث کاروان و موکب های خدمات رسانی اربعین بسیار داغ بوده و از طرفی توسعه خدمات به زائران را موجب شده است؛ اما لزوم هدایت این موکب ها و خادمان در جهت صحیح و موازی با موازین علمی و مکتبی حادثه اربعین از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

با توجه به گسترش فعالیت های سخت افزاری اربعین الگوی مفهومی پیاده روی اربعین از نگاه مقام معظم رهبری نقشه جامع جهت استفاده حداکثری از ظرفیت پیاده روی عظیم اربعین است و معظم له برای پیاده روی اربعین ۵ مأموریت اصلی را تعیین نموده اند که عبارتند از وحدت، احیای حادثه کربلا، مبارزه حق علیه باطل، حادثه پیاده روی اربعین و الگوسازی که هر کدام در یک جلد گرد آوری شده است.

این کتاب به ماموریت چهارم پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما