loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در جست و جوی مهتاب: زندگی و نویسندگی حمید حسام

ناشر شهید کاظمی

نویسنده حسین قرایی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76844 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«حسین قرایی» این بار زندگی و نویسندگی خالق کتاب های «وقتی مهتاب گم شد» و «آب هرگز نمی میرد» را به رشته تحریر درآورد.

حسام جوانی خود را در جبهه های نبرد سپری کرد و همین مساله باعث شد تا دفاع مقدس رویکرد اصلی اش در نوشتن و خلق آثارش باشد. سردار حسام معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در زمینه نویسندگی نیز کارنامه قابل توجهی دارد.
چهار کتاب حاصل دوران نویسندگی این مسئول فرهنگی است. در زمینه داستان کوتاه کتاب «دهلیز انتظار»، در بخش خاطره کتاب «غواص ها بوی نعنا می دهند»، «دلیل» و در بخش رمان «راز نگین سرخ» مجموع فعالیت های این نویسنده را تشکیل می دهند.

دایی ام کمی روشن فکر بود، می گفت: «مش حبیب! همه آرزو دارن بچه هاشون دانشجو بشن. حالا این طفلی قبول شده توی بالاترین دانشگاه، خب بذار بره...»
و آنقدر با پدرم صحبت کرد تا خلاصه پدرم راضی شد. اما چون به چشمش بچه بودم، برادر بزرگم را یک ماه با من به تهران فرستاد. سال اول بودیم، در کوی دانشگاه برایمان جا نبود، خانه ی دختر عمه ام می رفتیم. با برادر بزرگم می رفتیم و می آمدیم حتی یادمه یک بار بنده خدا پشت در کلاس ایستاد....
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما