loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الگوها و روش شناسی های سطوح برین برای سیستم های اطلاعاتی

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده پدرو ایسایاس | توماس عیسی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 246

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76882 10003022
121,000 108,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سیستم های اطلاعاتی در شرایط کنونی جهانی به شدت استراتژیک بوده و نیازمند توجه لازم و توسعه بیشتر می باشند. در این رابطه باید الگوهای جدید و روش شناسی های نوینی طراحی شوند تا بتوان از سیستم های مزبور حداکثر استفاده را نمود. توسعه سیستم های اطلاعاتی همچنین به محیط فعالیت، افراد استفاده کننده و شیوه های به کارگیری وابسته می باشد.

همان گونه که مشاهده می شود فناوری اطلاعات تقریباً همه جنبه های زندگی بشری را تسخیر کرده است، سیستم های اطلاعاتی نیز با توسعه هایی که در مورد آن ها انجام گرفته است، به یکی از عناصر اساسی مدیریت سازمان تبدیل شده است که بیش از گذشته باید به آن ها توجه نمود.

از طرفی دیگر، سیستم های اطلاعاتی سطوح مختلفی از الگوپردازی و روش شناسی می طلبند تا به شکل مناسب توسعه یابند. تحول در این زمینه نه تنها از نظر علمی مهم و حیاتی است، بلکه برای کسب و کارها، سازمان ها و بالاخره جامعه بسیار با اهمیت و ضروری است.

به کارگیری یا به کار نگرفتن یک سیستم در مقابل سیستم های دیگر نشان دهنده بهره وری یک سیستم و عدم استفاده بهینه از سیستمی دیگر است. این مسئله به شدت در گزینش سیستم های اطلاعاتی اهمیت دارد. بسیاری از سیستم ها به دلیل فقدان امکان توسعه یا عدم کارآیی آن ها در طول زمان کنار گذاشته می شوند. بنابراین، توجه به توسعه و کارآیی سیستم ها اهمیت بسزایی دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما