loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفر به سرزمین آریایی ها (سفرنامه افغانستان)

ناشر سپیده باوران

نویسنده امیر هاشمی مقدم

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 344

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76896 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
49,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

میر هاشمی مقدم (-1360) در «سفر به سرزمین آریایی ها» از سفر خود به کشور افغانستان، همسایه شرقی کشور و بخش همیشگی و جدایی ناپذیر قلمرو فرهنگی سرزمین ایران و «خراسان بزرگ» نوشته است.

در مقدمه کتاب نویسنده دلیل سفر خود به این کشور را این گونه نوشته است:

اینکه چرا آرزویم دیدن افغانستان بود، به نظر خودم جای هیچ توضیحی ندارد. اینجا بخشی از حوزه ای است که ما آن را ایران بزرگ فرهنگی (و نه سیاسی) می نامیم؛ هرچند بسیاری از دوستان افغانستانی ترجیح می دهند به مرکز خراسان بزرگ بودن اینجا اشاره کنند. خراسان بزرگ در کشورهایی چون ایران، افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان و بخش اویغور کشور چین پراکنده شده است و افغانستان تنها کشوری است که با همه این کشورها مرز مشترک دارد.

در این سفرنامه شما با شهرها و مناطق مهم این کشور مانند هرات، بامیان، کابل، مزارشریف و بلخ و پیشینه و فرهنگ و شناسنامه شان آشنا و بی شک عاشق این سرزمین رویایی خواهید شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما