loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف خردسال

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده جان فارندون

مترجم مهدی ضرغامیان

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 320

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«دایره المعارف خردسال» کتاب مرجع کاملی برای کوکان 5 تا 9 سال است که می‌توانند آنان را با موضوع‌های گوناگون زمین و آسمان، جانوران و گیاهان، علوم و فناوری، مردم جهان و … آشنا کند. استفاده از این کتاب با توجه به نحوه‌ی صفحه آرایی، تصاویر بزرگ و زبان روان آن، برای کودکان بسیار آسان است. همچنین به منظور روان‌خوانی کودکان سال‌های اول و دوم دبستان، از نشانه‌های زیر و زبر و حروف درشت استفاده شده است.
کودک با این کتاب به نقاط مختلف دنیا سفر می‌کند و به میان انواع جانوران و گیاهان می‌رود و هر بار که به سراغ این کتاب می‌آید تصاویر زیبایی می‌بیند که یک دنیا اطلاعات به او می‌دهند. حروف درشت و علامت‌های زیر و زبر کمک می‌کند مطالب دایره المعارف را خودش بخواند اما گاه و بیگاه با واژه‌های سخت هم روبه‌رو می‌شود که خوب خواندنش برایش دشوار خواهد بود. در این صورت می‌تواند از کمک بزرگ‌تر بهره گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما