loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از این ستون به آن ستون

ناشر شهید کاظمی

نویسنده محمدرضا وحید زاده

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 78

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

نویسندۀ این اثر، زائری است که حاصل تجربه های تلخ و شیرین و غریب و آشنای خود را از چندین سفر پربرکت پیاده روی اربعین گرد آورده و با نقلشان در قالب خاطراتی پرحلاوت، آن ها را با مخاطبان خود سهیم شده است. مخاطب در این کتاب، ضمن موقعیت های مختلف و در خلال صحنه های گوناگون، همسفر راوی کتاب می شود و گام به گام با او، آنچه را در منازل مختلف این سفرها بر نویسندۀ کتاب رفته، به تماشا می نشیند.

نکتۀ جالب توجه در این اثر موقعیت های مخلتف راوی در این خرده روایت هاست. او گاه در مقام خادم و گاهی در مقام مهمان، گاه در نقش مسئول کاروان و گاهی در موقعیت فعال فرهنگی، گاه به عنوان ناظر و گاهی در جایگاه موضوع روایت ها حضور دارد و این گونه زاویه های دید، بر شیرینی این خاطرات برای مخاطبان اثر افزوده است. پیش از این چند عنوان از این خاطرات توانسته برگزیدۀ سوگوارۀ ملی اربعین دانشگاهیان در استان ایلام شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما