loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عقاید توصیفی - جلد اول

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77071 10003022
46,000 41,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در چهار بخش با عناوین «مباحث مقدماتی اصول عقاید»، «انسان ‌شناسی»، «خداشناسی» و «صفات ‌الهی» تهیه و تنظیم گردیده است.
در مقدمه این کتاب آمده است: «حساس‌ ترین و دشوارترین مسأله در حوزه شناخت، موضوع خداشناسی است. زیرا در خداشناسی سخن از کسی است که هرگز در برابر چشم‌ های بینا ظاهر نمی ‌گردد، ولی همین چشم‌ ها نیز توان انکار او را ندارند. از سویی قلب‌ هایی که او را شناخته ‌اند نیز راهی به دیدن او نمی‌ گشایند. جایگاه شناخت عقلی نیز در خداشناسی به همین صورت است؛ عقل‌ ها تعریفی از ویژگی ‌های او ندارند ولی با این حال از شناخت عقلی او به اندازه ضرورت، بی‌ بهره نیستند.
عدم توجه به این ویژگی‌ ها و پیچیدگی‌ ها در شناخت خداوند، پیامدهای سنگینی را تحمیل نموده و موجب شده تا عده ‌ای سر از «تشبیه» خداوند به مخلوقات درآورند. در این بین فقط، خداشناسی (تنزیهی) از این آسیب‌ ها در امان مانده است که آن‌ هم از رسول خدا (ص) و اهل بیت مکرم ایشان صادر گردیده است».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما