loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ تحلیلی دولت نهم - جلد اول

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده محمدمهدی حاجی کاظم طهرانی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 987

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77137 10003022
84,000 79,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، جلد اول از مجموعه سه جلدی می باشد.

این مجموعه حاوی دوازده فصل است؛ در فصل نخست سوابق و کیستی احمدی نژاد قبل از دولت نهم مورد بررسی قرار گرفته است. فصل دوم از مرور تطورات صف بندی های سیاسی در ایران تا گزارش رخدادها و تحولات منجر به سوم تیر می پردازد.
در فصل سوم دولت نهم از نمای دور مورد ارزیابی قرار می گیرد و فصل چهارم به بررسی کابینه دولت نهم اختصاص دارد. فصل پنجم نیز به پرونده هسته ای ایران و سیاست های دولت نهم در این خصوص می پردازد.

در فصل ششم که یکی از تفصیلی ترین فصول کتاب بشمار می آید، مواجهه رئیس جمهور وقت با آمریکا و رژیم صهیونیستی از یکسو و حمایت و پشتیبانی اش از فلسطین و لبنان از سوی دیگر مطرح می شود. ماجرای نامه نگاری های احمدی نژاد به سران کشورهای دنیا، حضورش در سازمان ملل، ماجرای دستگیری نظامیان انگلیسی و مواردی از این دست عناوینی است که در این فصل مورد توجه قرار گرفته است.

در فصل هفتم روابط دوجانبه ایران با کشورهای مختلف دنیا در دوران دولت نهم مورد توجه قرار می گیرد و فصل هشتم به بازخوانی مصاحبه های چالشی رئیس جمهور وقت با رسانه های مختلف دنیا اختصاص دارد. فصل نهم کارنامه اقتصادی دولت دهم و دیدگاه های دولت مردان در زمینه اقتصاد را گزارش می کند و فصل دهم برخی فراز و نشیب های فرهنگی و سیاسی را مورد توجه قرار می دهد. فصل یازدهم وضعیت جریان روشنفکری، جنبش دانشجویی و دانشگاه را دراین دوره ترسیم میکند و فصل دوازدهم نیز به جمع بندی روایتی که از دولت نهم ارائه شده است می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما